Altres sales

Cartel_Urbanitas

URBANITAS (ESPAI ECO – EDIFICI ALTABIX)

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitaria de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, inaugura dilluns que ve 15 de maig l’exposició fotoperiodística “Urbanitas”. Una mostra de la fotògrafa María José Delgado que arreplega el mode de viure de les persones que conviuen en la ciutat. Per a l’autora, som gregaris per naturalesa però les noves tecnologies tendixen a aïllar-nos dins del grup. Urbanites fa un recorregut per diferents urbs on capta a través del seu objectiu, la soledat, el pas del temps, la crisi i les velles tradicions. La mostra es compon de sis sèries: Reflexions al final del camí, castís i solera, perennitat, presoneres, culte i devoció i recursos humans.

Urbanitas podrá visitarse desde el 15 de maig fins al 12 de juny  al Espai Cultural Obert – ECO del edificio Altabix.

Cartel_60AniversarioEuropa(web)LA SEU DE SALESAS DEL CAMPUS D’ORIOLA ACULL L’EXPOSICIÓ: “EVER CLOSER UNION” PER A COMMEMORAR EL 60 ANIVERSARI DELS TRACTATS DE ROMA.

Ampliada fins al día 26 de maig.

L’Oficina de Propietat Intel·lectual de la Unió Europea (EUIPO) i el Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària UMH, amb la col·laboració de la Facultat de Ciències i Socials d’Oriola organitzen l’exposició Ever Closer Union

L’exposició està comissariada per l’Arxiu Històric de la Unió Europea, amb la col·laboració del Consell de la Unió Europea, la Comissió Europea, el Departament de Polítiques Europees del Parlament Europeu, la Presidència del Consell de Ministres d’Itàlia, El Ministeri d’Afers Exteriors i Cooperació Internacional d’Itàlia i l’agència de notícies ANSA.

Ever Closer Union es configura en documents d’arxiu i imatges presentades en catorze panells amb documents, fotografies i subtítols educatius, que es divideixen en quatre seccions: I) “Panorama històric”, II) “Unificació d’Europa per mitjà de l’economia i el dret” III) “Europa social i ciutadania europea”, IV) “La Comunitat Econòmica Europea / Dimensió internacional de la UE”.

L’objectiu principal de l’exposició és presentar de manera didàctica al públic el passat (creació de les Comunitats Europees), el present (la Unió Europea d’avui) i els futurs desafiaments de la Unió Europea.

Ever Closer Union podrà visitar-se entre l’11 d’abril i l’11 de maig de 2017 en el vestíbul de la Facultat de Ciències Socials i Jurídiques d’Oriola