Altres sales

VUIT CAIXES NEGRES

Vuit caixes negres és la mostra col·lectiva dels projectes de fi de curs dels estudiants del curs d’Expert Universitari en Arts Visuals, Fotografia i Projecte Personal, desenvolupat al campus d’Elx de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, gestionat per la Institució Acadèmica d’Arts Visuals (IAAV). L’objectiu del curs és promoure el desenvolupament d’una expressió fotogràfica pròpia, i això es veu reflectit en la diversitat de plantejaments abordats tant des d’un punt de vista teòric com estètic. La mostra recull treballs d’Ana Bernal, Purificación de la Candelaria, Eduardo de Gea, Rebeca de las Heras, Nieves López Pastor, Ismael Martínez Espadas, Francisco Peral Bárcena y José Pascual Poveda. L’exposició es podrà visitar des del 19 d’octubre fins al 2 de novembre a l’Espai ECO Altabix.