Programa d’Activitats de Benvinguda UMH curs 2017-2018

Programa d'activitats de Benvinguda

Programa d’activitats de Benvinguda

Programa d’Activitats de Benvinguda UMH del curs acadèmic 2017/2018

Activitats fins al dia 15 d’octubre:

Dimecres 4, de 18 a 19 h, presentació de les activitats d’Arts Escèniques UMH, campus d’Altea, aula de dibuix-2. Poden assistir totes les persones interessades.

Dijous 5, 12:30 h, sala Universitas de l’edifici Rectorat i Consell Social: Exposició A Revolutionary Love, dels artistes Alex Francés, Alexa Karolinski/Ingo Niermann, Maha Maamoun, Maria Soroll, Francesc Ruiz i Johan Grimonprez, fins al 16 de desembre.

Dijous 5, 12:30 h, sala Gris de l’edif. Rectorat i Consell Social: Exposició La bellesa és fastigosa i allò fastigós és bellesa, de Mireia Donat Melús, fins al 16 de desembre.

Dijous 5, 12:30 h, programa de cloenda dels cursos d’Estiu, ràdio UMH.

Divendres 6, 18 h, presentació de l’Escola de Rock i del curs “Tècniques i recursos d’expressió per al músic de rock”, amb l’actuació en acústic d’Éxipis i la presentació del seu EP “Música Tradicional Marciana”, aula 2.5B de l’edif. La Gàl·lia del campus d’Elx.

Dissabte 7, 19h, ASTROFEST, amb les actuacions de Lord Byron and The Ambassadors, Aardvark Asteroid, Éxipis, No More Knobs i Alan Parrish, Escola de rock, La Llotja Sala cultural, entrada lliure.

Dimecres 11, de 16:30 a 18:30h, realització del Taller d’Introducció al Doblatge “Vols doblar una pel.lícula?” en l’aula 2.2 de l’edif La Gàl·lia del campus d’Elx. Màxim 25 participants. Inscripcions en el correu electrònic  indicant nom complet, titulació, curs a què pertany i telèfon, abans del dia 10 d’octubre (s’admetran per ordre d’arribada).