Concurs de Poesia Amateur “Ciutat d’Elx” i espectacle “Escola de dansa i cant Francisco Castaño”

Concurs

13 de gener 2012

Associació Cultural Casa d’Andalusia d’Elx. CONCURS DE POESIA “Amat” CIUTAT D’ELX i ESPECTACLE “ESCOLA DE DANSA I CANT FRANCISCO CASTAÑO”

L’Associació Cultural Casa d’Andalusia d’Elx convoca en memòria de Francisco Castaño Vega, el CONCURS DE POESIA “Amate” CIUTAT D’ELX i el ESPECTACLE “ESCOLA DE DANSA I CANT FRANCISCO CASTAÑO” A BENEFICI DE CÀRITAS

Francisco Castaño va morir fa tres anys i l’associació ha volgut organitzar aquest concurs de poesia per a ell i per ell.

BASES DEL CONCURS DE POESIA “Amat” Ciutat d’Elx

• Cada participant, haurà de recitar en directe obligatòriament, una poesia pròpia i una altra que li facilitarà l’organització.
  • Cada participant podrà acompanyar de Música en Directe o gravada.
  • Cada participant, es podrà presentar dues vegades amb poesies diferents. (Si l’entitat ho creu oportú).
  • El Jurat estarà compost per 3 persones i la puntuació serà d’1 a 3 punts, per participant i poesia.
  • La puntuació rebuda pel jurat, no podrà ser impugnada per cap participant d’aquest recital.
  • Premis:
    • 3er Classificat: 20 €
    • 2on Classificat: 30 €
    • 1er Classificat 50 € i recités la poesia GUANYADORA al Gran Teatre d’Elx el dia 2012.02.18 a les 20:00 H. en l’espectacle a benefici de Càritas. Cada un dels participants, rebrà un diploma per la participació en el certamen.

DATES DEL CONCURS:

• Primera fase: 2012.01.28 a les 23:30 h.
  • Segona fase i Final: 4/02/12 a les 23:30 h.

HORA: 23:30 h., a la seu d’Associació Cultural Casa d’Andalusia d’Elx

C / Valverde del Camí, 28 Pol Ind Carrus. 03.200 – Elx (Alacant)

ESPECTACLE “ESCOLA DE DANSA I CANT FRANCISCO CASTAÑO” A BENEFICI DE CÀRITAS

POESIA, DANSA, FLAMENC I Marifé de Triana, les quatre grans passions en la vida de Paco, no faltaran en aquest espectacle, que tindrà lloc el dissabte 18 de febrer de 2012 a les 20:00 H., al Gran Teatre d’Elx i que serà a benefici de CÀRITAS.

A més, el guanyador del concurs de poesia, recitarà la poesia guanyadora.